Recenze: Disgaea 5 Best Party, Kategorie:Disgaea 5 Characters

PortrétPopis
Laharl je hlavní postavou z Disgaea: Hour of Darkness, první hry, která to všechno začala. Po smrti svého otce, krále Krichevskoye, se pokouší zdědit titul Overlord. Laharl je docela typický démon, protože je arogantní a sebestředný. Na smyslné ženy je slabý, protože mu způsobují bolest.

Đang xem: Disgaea 5 nejlepší párty

Hýbat se

Skok

Rozsah

Házet

Čelit

Kritické

5201526%

oheň

Led

Vítr

50%-25%0%

Hvězda

Pěst

meč

0%20%20%

Kopí

Luk

Pistole

-20%-10%0%

Sekera

Personál

Netvor

0%0%10%

Bitva¶

Abyste mohli naverbovat Laharla do své party, musíte si zakoupit DLC pro Disgaea 5 a dokončit všechny tři mapy s názvem, Legenda začíná.

Jako jedna z ikoničtějších postav ze série Disgaea je Laharl trochu průměrný, pokud jde o vzhled Disgaea 5. Jeho nejlepší statistika je jednoznačně jeho ATK, takže ho můžete napasovat na použití meče nebo sekery, což jsou dvě z jeho tří nejlepších zbraní. I když má zbraň A v Fists, chybí mu dobré SPD, další statistiky potřebné pro tuto zbraň. Jeho jedinečná Zlost, Vládcova důstojnost, se později stane trochu zbytečným, jakmile se začnete ponořit do ostatních, které zvyšují všechny statistiky.

dovednosti¶

SkillUnlockNotes
Blazing KnuckleLv 8Element ohně
Overlord's WrathLv 42
Meteorický dopadLv 80
Dimenze Overlord200 lv
Conflagration Fury (Combo)Kombinace s Flonne

Přetížení¶

Říká se Laharl's Overload Hnusný princ, který zaútočí na všechny jednotky v okruhu pěti panelů od něj. To se může zdát jako dobrý Overload, ale existují i ​​​​jiné, které útočí na celou mapu, takže tento se zdá ve srovnání s ním trochu slabý. Není to však tak špatné, protože útočí ve slušném dosahu, ale způsobuje poškození všem jednotkám v tomto dosahu, takže zahrnuje spojence.

Evilities¶

Laharlova jedinečná Evility se nazývá Vládcova důstojnost, což zvyšuje jeho statistiky o 10 % za každou jednotku, kterou porazí. To je skvělé, když procházíte příběhem, ale jakmile dosáhnete částí konce hry, pravděpodobně již budete mít 100% statistiky z jiných Evilities, takže to bude v podstatě k ničemu. Silná osobnost je sice pěkná Evility, zvláště pokud používáte hodně unikátních dovedností, protože zvýší jejich poškození o 20%. Pohled nadvlády není v koncovce příliš užitečné, protože budete chtít porazit nepřátele na jeden zásah, ale může to být něco, co budete chtít, pokud odemknete Laharl a použijete ho v hlavním příběhu. konečně Legendární síla může být skvělé použít ve spojení s něčím jako Síla samotáře, což zvyšuje statistiky o 50 %, pokud je to jediný spojenec na mapě.

EvilitySlotsEffectReq
Vládcova důstojnostUnikátníZvyšte statistiky o 10 % za poraženou jednotkuVýchozí
Silná osobnost3Zvyšuje poškození způsobené unikátními dovednostmi o 20 %
Pohled nadvlády3Když je HP nepřítele pod 50 %, snižte poškození způsobené tímto nepřítelem o 30 %
Legendární síla3Pokud pouze spojenec na mapě, zvýší ATK o 50 % a sníží DEF o 50 %

drobnosti¶

Laharl bolí být kolem smyslných žen, a proto nemá problém s Etnou a Flonne. Disgaea 5 je první hrou Disgaea, kde se Laharl neobjevil ani v hlavním příběhu, ani v nějakém vedlejším příběhu.

Další informace: Rychlé způsoby, jak opravit rozmazané rozmazané video na Youtube po nahrání Ing na Youtube

Informace průvodce

VydavatelNIS America PlatformsPC, PS4, Switch ŽánrTactical RPG Guide Release6 Listopad 2015Průvodce Autor Jarrod Garripoli

Ve vesmíru Disgaea jsou tři hlavní oblasti, Celestia, která je domovem andělů, lidského světa a podsvětí. Podsvětí jsou rozdělena do několika různých, z nichž každý řídí Overlord, který má svá vlastní pravidla. Těm stejným Netherworldům nyní hrozí, že budou zničeny nebo převzaty armádou zla známou jako The Lost, která je vedena Void Dark. Objeví se však paprsek naděje v podobě Killie, která, jak se zdá, chová hlubokou zášť vůči Void Dark. Dokáže skutečně projít pověstmi o 10 miliardách ztracených vojáků a vykonat svou pomstu proti Voidu?

Dovolte nám, abychom vás provedli na epické cestě od úrovně 1 do úrovně 9999, kdy budete střílet, bít a smažit nepřátele s různými dovednostmi v našem komplexním průvodci Disgaea 5!

Podrobné strategie, jak projít hlavním příběhem;Jak se dostat přes obsah po hře, včetně poražení supervolitelného bosse;Vytvořte a vylepšete postavu, která může způsobit poškození přesahující 10 miliard;Získejte maximum ze světa předmětů a Chara ;Získejte každou jednotlivou trofej ve hře.

Získejte prémiový účet Gamer Guides:

Odebrat reklamyVlastní oblíbenéPodpořte autoryA mnoho dalších speciálních funkcí již brzy…Přihlaste se k odběru

Přihlásit se

zapomněli jste heslo?

Prosím, vyberte prosím své země 🇺🇸 Spojené státy americké Spojené království🇨🇦 Canada🇦🇺 Austrálie-🇦🇫 Afghánistán🇦🇽 Åland Islands🇦🇱 Albania🇩🇿 Alžírsko🇦🇸 Americká Samoa🇦🇩 Andorra🇦🇴 Angola🇦🇮 Anguilla🇦🇶 Antarktica🇦🇬 Antigua & Barbuda🇦🇷 Argentina🇦🇲 Arménie🇦🇼 Aruba🇦🇨 Ascension Island🇦🇺 Austrálie🇦🇹 Rakousko🇦🇿 Ázerbájdžánsko Bahamas🇧🇭 Bahrajn🇧🇩 Bangladéš🇧🇧 Barbados🇧🇾 Bělorusko Belgium🇧🇿 Belize🇧🇯 Benin🇧 🇲 Bermuda🇧🇹 Bhütan🇧🇴 Bolívie🇧🇦 Bosna a Hercegovina🇧🇼 Botswana🇧🇷 Brazílie🇮🇴 Britský Indický oceán Territoryȱ Kanárské ostrovy COLOMBIA🇰🇲 COMOROS🇨🇬 CONGO - BRAZZAVILLE🇨🇩 CONGO - KINSHASA🇨🇰 Cook Islands🇨🇷 Costa Rica🇨🇮 Côte d'Ivoire🇭🇷 Chorvatsko🇨🇺 Cuba🇨🇼 Curaçao🇨🇾 Cyprus🇨🇿 Czechia🇩🇰 Denmark🇩🇬 Diego Garcia 🇩🇯 Džibutsko🇩🇲 Dominika🇩🇴 Dominikánská republika🇪🇨 Ekvádor🇪🇬 E Gypt🇸🇻 El Salvador🇬🇶 Equatorial Guinea🇪🇷 Eritrea🇪🇪 Estonsko🇪🇹 Etiopia🇫🇰 Falkland Islands🇫🇴 Faerské ostrovy Fidži🇫🇮 Finsko🇫🇷 Francie 🇬🇫 Francouzská francouzská Guyana🇵🇫 Francouzská Polynesia🇹🇫 Francouzská jižní území Gabon🇬🇲 Gambia🇬🇪 Georgia🇩🇪 Německo🇬🇭 ghana🇬🇮 Gibraltar🇬🇷 Řecko🇬🇱 Grónsko🇬🇩 Grenada🇬🇵 Guadeloupe🇬🇺 Guam🇬🇹 Guatemala🇬🇬 Guersey🇬🇳 Guinea🇬🇼 Guinea-Bissau🇬🇾 Guinea🇬🇼 Guinea-Bissau🇬🇾 Guyana🇭🇹 Haiti🇭🇳 Honduras🇭🇰 Hong Kong SAR Čína🇭🇺 Maďarsko🇮🇸 Island🇮🇳 Indie🇮🇩 Indonésie🇮🇷 Írán🇮🇶 Irák🇮🇶 Irák🇮🇮 Irák🇮🇮 Irák🇮🇮 Irák🇮🇮 Irsko🇮🇮 Irsko🇮🇮 Jersey🇯🇴 Jordan🇰🇿 Kazachstan🇰🇪 Keňa🇰🇮 Kiribati🇽🇰 Kosovo🇰🇼 Kuwait🇰🇬 Kyrgyzstan🇱🇦 Laos🇱🇻 Lotyšsko🇱🇧 Libanon🇱🇸 Lesotho🇱🇷 Liberia🇱🇾 Libye🇱🇮 Ližittenstein🇱🇹 Lithuania🇱🇺 Lucembursko🇲 🇴 Macauau SAR Čína🇲🇰 Macedonia🇲🇬 Madagaskar🇲🇼 Malawi🇲🇾 Malajsie🇲🇻 Maldives🇲🇱 Mali🇲🇹 Malta🇲🇭 Marshall Islands🇲🇶 Martinique🇲🇷 Mauritania🇲🇺 Mauritius🇾🇹 Mayotte🇲🇽 Mexiko🇫🇲 Micronesia🇲🇩 Moldavsko 🇲🇨 Monako🇲🇳 Mongolsko🇲🇪 Černá Hora🇲🇸 Montserrat🇲🇦 Maroko🇲🇿 Mozambik🇲🇲 Myanmar (Barma)🇵Nethera Namibie🇳🇷Neurpalu🇷Neurpalu🇷 Lands🇳🇨 New Caledonia🇳🇿 Nový Zéland🇳🇮 Nicaragua🇳🇪 Niger🇳🇬 Nigérie🇳🇺 Niue🇳🇫 Norfolk Island🇰🇵 Severní Korea🇲🇵 Northern Mariana Islands🇳🇴 Norsko🇴🇲 Oman🇵🇰 Pákistán🇵🇼 Palau🇵🇸 Palestinské území 🇵🇦 Panama🇵🇬 Papua New Guinea🇵🇾 Paraguay🇵🇪 Peru🇵🇭 Philippines🇵🇳 Pitcairn Islands🇵🇱 Polskoȱ Portugalsko Puerto Rico🇶🇦 Qatar🇷🇪 Réunion🇷🇴 Rumunsko🇷🇺 Rusko🇷🇼 Rwanda🇼🇸 Samoa🇸 🇲 San Marino🇸🇹 São Tomé & Prívncipe🇸🇦 Saúdská Arábie🇸🇳 Senegal🇷🇸 Senegal🇷🇸 Serbia🇸🇨 Seychelles🇸🇱 Sierra Leone🇸🇬 Singapore🇸🇽 Sint Maarten🇸🇰 Slovensko🇸🇮 Slovensko🇸🇧 Solomon Islands🇸🇴 Somálsko🇿🇦 Jihoafrická republika 🇿 🇵🇲Svatý Pierre a Miquelon🇻🇨 Svatý Vincenc a Grenadiny🇸🇩 Súdán🇸🇷 Surinam🇸🇯 Svalbard & Jan Mayen🇸🇿 Svazijsko🇸stan🇿Sýrie🇸stan🇿 Švédsko🇨nia🇿Švýcarsko 🇹🇱 Východní Timor🇹🇬 Togo🇹🇰 Tokelau🇹🇴 Tonga🇹🇹 Trinidad a Tobago🇹🇦 Tristan da Cunha🇹🇲 Tunisko🇹🇷 Turecko🇹🇷 Turecko Tan🇹🇨 Turks & Caicos Islands🇹🇻 TUVALU🇺🇲 US OSTATNÍ ISLANDS🇻🇮 US Panny Islands🇺🇬 Uganda🇺🇦 Ukrajina🇦🇪 Spojené arabské emiráty Unit Kingdom United Kingdom UNGUAY🇺🇿 UZBEKISTAN🇻🇺 VANUATU🇻🇦 Vatikán🇻🇪 Venezuela🇻🇳 Vietnam🇼🇫 Wallis & Futuna🇪🇭 Západní Sahara🇾🇪 Jemen🇿🇲 Zambie🇿🇼 Zimbabwe

<

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found